Voor bedrijfscontinuïteit en weerbaarheid in informatiedienstverlening en IT
Bij bedrijven in de (informatie)dienstverlening draait het om de kwaliteit van informatie. Tijdig, juist én volledig. QVOX leidt vele organisaties in de marketing- en onderzoekbranche, IT-dienstverlening, software ontwikkeling en andere zakelijke dienstverleners naar een volwassen en gecertificeerde bedrijfsvoering. Juist wanneer je flexibel wil blijven werken, vernieuwing wil omarmen maar wél je kwaliteitstandaard hoog moet houden is QVOX jouw managed service provider. Onze specialisten helpen je bij het realiseren en behouden van je standaarden zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.
In 4 stappen op het juiste spoor
Stap 1: kennismaken en sparren met een professional
Iedere samenwerking begint met een persoonlijke kennismaking mét een deskundige adviseur bij jou op locatie of via een online meeting. Zo kun je direct sparren met een professional. Daarna krijg je een samenwerkingsvoorstel op maat met onze visie en werkwijze.
Stap 2: investeren door te inventariseren
Een goede inventarisatie is de beste investering in een succesvolle samenwerking. Samen stellen we vast wat er gedaan moet worden en hoe we dat het beste kunnen realiseren. Het resultaat is een plan van aanpak met een duidelijk spoor en aandacht voor risico's en kansen.
Stap 3: het spoor naar weerbaarheid en continuïteit
Na een gezamenlijke aftrap gaan we aan de slag. Dat kan in de vorm van een implementatie- of een serviceproject zijn. Bij een implementatieproject realiseren wij iets nieuws, zoals een certificering. Bij een serviceproject besteed je servicetaken en verantwoordelijkheden uit aan QVOX en nemen wij het onderhoud van jouw certificeringen in beheer. Compliance, certificering en risicomanagement zijn vaak onbekende terreinen. Voor QVOX is dit de dagelijkse leefomgeving. Wij nemen verantwoordelijkheid en trekken het juiste spoor met tussentijdse evaluatiemomenten en mijlpalen. Je werkt met een vaste contactpersoon en adviseur(s) die bekend zijn met jouw branche. Hierdoor is de continuïteit gewaarborgd en hebben we altijd de juiste kennis beschikbaar voor een succesvolle samenwerking.
Stap 4: evalueren en bijsturen
Luisteren en bijsturen is cruciaal in een zakelijke relatie. Organisaties zijn aan veranderingen onderhevig, QVOX beweegt daar proactief in mee. Zo kom jij niet voor verrassingen te staan. Iets wat absoluut wordt gewaardeerd door klanten waar we inmiddels jarenlange partnerships mee hebben opgebouwd.