Grip op risico's en goed voorbereid op nieuwe wet- en regelgeving
Technische sectoren werken al sinds het begin van de vorige eeuw met normen en standaarden. Waarom? Producten en diensten moeten aan kwaliteitseisen voldoen zodat ze perfect op elkaar aansluiten. Tegenwoordig spelen er veel meer eisen: veilig en gezondheid, duurzaamheid, milieu, MVO én natuurlijk informatiebeveiliging en privacy. Wat heb je nodig om succesvol te zijn en te blijven? Een professionele partner die je bij de hand neemt, zonder verrassingen. QVOX werkt praktisch én pragmatisch. Gewoon en precies wat technische bedrijven nodig hebben om het werk goed uit te kunnen blijven voeren.
Onze werkwijze in 4 stappen
Stap 1: kennismaken en sparren met een professional
Iedere samenwerking begint met een persoonlijke kennismaking mét een deskundige adviseur bij jou op locatie of via een online meeting. Zo kun je direct sparren met een professional. Daarna krijg je een samenwerkingsvoorstel op maat met onze visie en werkwijze.
Stap 2: investeren door te inventariseren
Een goede inventarisatie is de beste investering in een succesvolle samenwerking. Samen stellen we vast wat er gedaan moet worden en hoe we dat het beste kunnen realiseren. Het resultaat is een plan van aanpak met een duidelijk spoor en aandacht voor risico's en kansen.
Stap 3: het spoor naar succes
Na een gezamenlijke aftrap gaan we aan de slag. Dat kan in de vorm van een implementatie- of een serviceproject zijn. Bij een implementatieproject realiseren wij iets nieuws, zoals een certificering. Bij een serviceproject besteed je servicetaken en verantwoordelijkheden uit aan QVOX en nemen wij het onderhoud van jouw certificeringen in beheer. Compliance, certificering en risicomanagement zijn vaak onbekende terreinen. Maar voor QVOX is dit de dagelijkse leefomgeving. Wij nemen verantwoordelijkheid en trekken het juiste spoor met tussentijdse evaluatiemomenten en mijlpalen. Je werkt met een vaste contactpersoon en adviseur(s) die bekend zijn met jouw branche. Hierdoor is de continuïteit gewaarborgd en hebben we altijd de juiste kennis beschikbaar voor een succesvolle samenwerking.
Stap 4: luisteren en bijsturen
Luisteren en bijsturen is cruciaal in een zakelijke relatie. Organisaties zijn aan veranderingen onderhevig, QVOX beweegt daar proactief in mee. Zo kom jij niet voor verrassingen te staan. Iets wat absoluut wordt gewaardeerd door klanten waar we inmiddels jarenlange partnerships mee hebben opgebouwd.